Ett sånt där långt inlägg igen.

Hej igen!
Hinner ju inte skriva lika ofta som jag hann i Norge tyvärr. Hoppas att ni tittar in ibland ändå :)

I fredags var det myskväll hos Tilda med Tilda (såklart :P) Emil, Basse och Didde. Det blev pizza, chips och godis. Så en riktig flötar kväll :P Filmen vi såg var kidulthood och den var okej.
Den hade varit bättre om alla koncentrerade sig på filmen istället för att prata tror jag, men så är det ju ofta.
Jag fick träffa deras andra hund med! Flinga! Så himla söt!
Bilder kommer på henne med. Mycket bilder som jag ska visa nu.

På lördagen åkte jag till Norrköping och hälsade på Lilli och Reyan. Det blev gott té och kortspel.
Vid 7 tiden gav jag mig ut för att hitta till Jennie. Och efter endel simmande så hittade jag fram till henne.
Vi gjorde oss snygga, drog på hej då fest för en kille som nu flyttat till Lund och sen blev det karateklubben på trappan! Det var massa folk och 3 dansgolv. Det var trevligt men jag fick ont i magen när vi var där!
Vilket såklart SÖG! Brukar inte ha ont i magen så vet inte vad det var :S
Men förutom att jag hade ont i magen hela kvällen så var det ju bra iaf. Jag var väldigt snygg :)

Efter trappan drog vi till donken, där träffade vi min bror, hans kompisar och 2 bröder som följde med på efterfest hos Raimon. Hos Raimon var det häng och jag var ganska trött så vi drog hem efter ett tag, dissade bröderna, käkade knäckemackor och sen vid ca 8 på morgonen somnade jag och Jennie i hennes säng :)

Klockan 15 på söndagen vaknade vi. (Vadå vända på dygnet? :S)
Vid ca 18-19 drog vi till Raimon och blev bjudna på god mat och kladdkaka med banan i till efterätt!
Hängde med han och Skalis, flummade ut och upptäckte lite av wows förtrollande värld :P
(Jag fick gå och flyga omkring med hans gubbe vilket jag tyckte var häftigt i sig :P)
Visste ni förresten att en Bronze Drake tänker: 
Dudidudidudiduuu! 
När den går! Det synd på den. Det har jag sett! :)

Det blev till att sova hos Jennie på söndag kvällen fast planen var att åka till pappa och sova.
Åkte iaf. till Boxholm med 12 tåget och fixade med papper. Sen sov jag hos Karro i Linköping för jag skulle nämligen på arbetsintervju idag klockan 9 på morgonen.
Det gick bra tycker jag :) Tur att man inte är blyg!
Efter intervjun drog jag en runda på stan och hittade ett par adidas skor som hade kostat 899 men nu kostade 269! 70% REA! Kunde inte säga nej till dem.. Så de fick det bli! :D
Jag och sneakers alltså! Hade jag råd skulle jag köpa en hel bunt!

Tog halv 3 tåget till fadern min. Jag, pappa, Raimon och Jana åt rysk soppa (Borsch)
och diskuterade resan som blir i Mars! :) Ser fram emot den! VÄRME!
Det var en trevlig kväll. Jag och Raimon låg i gästsängen och diskuterade bla. bloggar :P
Det kändes bra. Det var ett tag sen jag och Raimon pratade själva. 
Ni vet på ett sånt där avslappnat syskonsätt. Känns bra att vi börjat bli tightare igen :) 

Och nu är jag här i Mjölby och ska råsova snart! Ska bli skönt!

Imorgon ska jag till Ella och vara där en massa timmar! :D Det ska bli roligt! Känns som om hon och jag bara har hunnit träffas en massa kortisar hela tiden! Man hinner ju inte snacka igenom allt man vill dela!

Nu blev det ett sånt där långt inlägg igen. Sorry för det :P

Ska försöka uppdatera oftare.

//Ronja

Kommentarer
Postat av: jennie

Bilder tack! =D Hihi. <3

2010-03-03 @ 19:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0