Kajsa <3

I helgen var Kajsa här! Det var jättelänge sen vi sågs!
Satt och funderade på när det var senast vi sågs men kom inte ihåg. Så längesen var det! :P 
Hon kom vid 8 i fredags kväll så då tog vi det lugnt med massa prat, Smala Sussie och mycket internskämt :) (KAAAT!)
Känns skönt att bli kallad filten igen :P

På lördagen begav vi oss till Linköping där det var fest/häng hos Karro och sen ut på Platå.
Aldrig Platå tänker jag nu. Men vem vet? Jag har haft kul där.
Men nu i lördags kände jag verkligen att jag inte passade in där. Alla var så... "normala"
Ni vet.. typiskt "jag vill verkligen inte sticka ut på nåt sätt" stuk.
Vilket kan kännas jobbigt om man själv sticker ut endel. Jag har inga problem med att synas. Men när folk nästan ser ner lite på en för att man inte är som alla andra. Då har jag inget där att göra. Usch och blä.
Nej nästa gång blir det Platens. Som typ alltid annars! Där får man iaf. vara den man är utan att en blond, silikonbröstad tjej eller en kille med backslick tittar på en som om man var från en annan planet :P

På söndagen blev det en slappar dag med chips och film. Changeling. Eftersom vi bara sovit ca 4 timmar.

Innan Kajsa åkte på måndagen så hann vi ta en sväng på stan och åka till Skänninge och handla på Ö&B.

Saknar Kajsa nu! :( Hoppas verkligen att det inte kommer ta lika lång tid igen innan vi träffas.

Här kommer bilder från helgen. Bilderna är tagna med Kajsas systemkamera.
//Ronja

Kajsa
O yesh
me
kraaam
hjeerta
Kajsa!
Fin tjeeej! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny Axell

Ni är för söta tjejor! :D

2010-03-31 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0