Kissing in the dark

Just nu sitter jag i Norrköping hemma hos Jennie och skriver med en hand för i andra handen har jag en knäckemacka. Jennie och knäckebröd hör ihop. 
Ikväll har vi varit på bio här i nkpg. Avatar såg vi :D Tyvärr inte i 3D :/
Jättebra, fin, vacker, tankeställande och spännande film! Jag kände nog de flesta av alla känslorna man kan känna under tiden vi såg den :P 
Jag skulle vilja leva på den planeten. Så sjukt vackert! 
.
Igår var vi i Tranås. Med "vi" menar jag töntgänget, jag, Jennie Karro och Denise :) 
Sen var Nicole också med vilket var väldigt roligt! Vi var på fest i stoeryd och sen blev det karaoke på Fish and ale.
DET var roligt! :D Jag sjöng massor och folk kom fram till mig och sa att jag var duktig och ägaren sa att jag hade en väldigt bra röst och tyckte att jag skulle komma på en av deras talangjakter. Roligt! :D
En rolig kväll med bra brewdar och lite "spöken" från förr i tiden som gjorde sig påminda.
.
Idag kom jag och Jennie fram till att om jag blir artist så ska mitt artistnamn vara "Ruff whit the fuff" och få inte fel bild nu.. haha kom just på att man kan tolka det helt fel :P
Min första hit skulle heta "Vinka, blinka" och min andra skulle heta "kissing in the dark".
Hej internskämt!
.
Ska sova här hos Jennie i natt. Sen imorgon ska jag till Lkpg för att fixa lite sista grejer inför resan.
Reser på tisdag! Wihoo! Sommaren här kommer jag!
Ska försöka skriva nåt inlägg när jag är där. Får se hur mycket tid man kommer spendera vid datorn.. 
inte så mycket hoppas jag :P Jag kommer vara borta i 2 veckor. Och jag kommer ta maaassa bilder som jag ska visa här sen. Inte alla. Lovar.
.
Nej.. nu är det dags för sängen.. Med Jennieee :P
Men först blir det kissing in the dark
För så blir det när Jennies toalettlampa går sönder av mystiska omständigheter... ;)
.
//Ronja

Kommentarer
Postat av: jennie lindholm

Woohooo! =D

2010-04-01 @ 09:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0