Husliga jag!

Jag känner mig rätt huslig när jag först jobbade till 18.15 och sen när jag kom hem så städade jag, diskade min hög med disk, lagade en gratäng, bytte lakan i sängen och satte upp en hylla helt själv! :)
Himla duktig!

I tisdags var jag ledig så då åkte jag, mamma, Reyan och Raimon till IKEA och shoppade loss.
Jag köpte bla. ett köksbord med stolar, kastruller, kuddar till soffan och förvaringslådor.

Igår när jag och mamma satt hundvakt åt Karo så fick jag även en hammare av henne så nu har här fixats!
Är väl inte helt klar med lägenheten. Måste få undan lite mer grejer. Rensa ur mina kläder igen.
Jag är en sån himla sparare! Hatar det.
Som en tröja som jag inte använt på ett år,
"jo men jag kanske kommer på en dag att jag vill ha den tröjan just den dagen!"
Lär det hända tror ni?

Så imorgon blir det klädrensar dag. Igen. Redan rensat ut en hel säck.
Tror det beror mycket på att jag har ändrat stil med. Saker som jag använde förut känns inte längre som min stil. Men jag tycker ju fortfarande att det är ett fint plagg, även om jag inte känner mig bekväm i det.
Jaja men det gäller att vara hård och verkligen inse att om man inte använt nåt på ett eller flera år, då kommer man inte använda det imorgon heller.

Nu ska jag vara duktig igen och gå och lägga mig för imorgon börjar jag 7.45.


mee

 

//Ronja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0