Bra helg!

Idag har jag legat ute i gräset och solat med ett skönt gäng :)
Efter solandet mötte jag upp Nina, vi skulle ta en glass nånstans men insåg att allt var stängt och bestämde oss för att använda oss av hennes gratis biobiljetter senare på kvällen.
Vi var en sväng förbi henne och jag fick se hennes enorma lägenhet och sen gick vi och käkade.
Efter det gick vi till min inte lika enorma lägenhet men trots det så sa Nina att hon älskade min lägenhet och undrade om hon fick flytta in och sova på soffan :P
Hon sa också att hon kunde betala hyran och det var ju okej för mig men jag upplyste henne om att inget kött kom in i mitt kylskåp eller frys och då blev det inte lika intressant :P

Klockan 21 satt vi i biosalongen och Sex and the city 2 började.
Wow.. det är verkligen en tjejfilm med massa snygga kläder, massa snygga män och massa humor :)
Jag är ju egentligen ingen "tjejig-tjej" men jag älskar Sex and the city!
Och jag tyckte att den här tvåan var underbar!
Som tur var satt jag och Nina längst fram för jag tror att vi fick endel blickar på oss så som vi satt och garvade men det såg vi ju inte så det spelar ingen roll :P haha

Helgen har varit bra.
I fredags jobbade jag till 21.15 och efter det träffade jag Jennie och vi drog nyktra och i mysbyxor till Palace. Där var det ganska tomt på folk men vi hade kul ändå. Satt och kollade på de människorna som faktiskt var där. Bland annat en transa som hade två kostym-nissar efter sig. Hon/han gick senare in på toan med en av dem och jag och Jennie följde med spänning händelseförloppet!
När vi fick förbi honom senare när han stod utanför dörren (kostym-nissen alltså) Så kunde jag märka av en aning ångest i hans suckar :P

Blev även förföljd av en kille i fredags, när vi var påväg till Palace och när vi senare stod utanför Hugos och snackade med några som Jennie känner, som vägrade inse att man inte fick plats 3 pers under mitt paraply och att vi inte ville ha honom under mitt paraply. Och då pikade jag honom lite grann sådär.

Jag tipsade honom om affärer där man faktiskt själv kan inhandla paraplyn.
Han fattade inte piken....
Jag flyttade på mig när han ställde sig under paraplyt.
Han fattade inte piken....
Jag sprang ifrån honom.
Han fattade inte piken.... (och sprang efter)

Haha pinsam kille.

I lördags var vi först på fest med en massa Telia folk. Den festen var spännande.
En gång under kvällens gång hör jag ett brak och en tjej som skriker:
"HÄMTA PAPPER! DET ÄR BLOD ÖVERALLT! HAN RAMLADE IN I ALLA GLASEN PÅ BORDET!"
"Herregud någon måste ha skurit upp hela handen/armen/något annat" (?) tänker jag.
Men avvaktar eftersom hela festen flockas runt öppningen till toan där den svårt skadade är.
Senare kommer Tom in i sovrummet där jag satt och gosade med en kattunge. Det visar sig att han är den svårt skadade och att han hade ett stort köttsår lääängst ut på pekfingret........
Efter den livfulla festen drog vi till Hugos och Palace som hade sin sista kväll! Så då var det smockfullt.
Dansade loss ute och träffade trevligt folk! :)
Synd bara att klockan går så fort.

Varför kan jag inte få ditt leende ur mina tankar?

//Ronja

satc





Kommentarer
Postat av: Ella

Haha ja du kommer nog få dig en liten chock ;)

Hon "pratar" massa, har två tänder, sitter själv och massa humör hehe. Om du ska träffa henne så kanske det vore bättre hemma hos oss. Men jag kommer gärna nån helg själv som sagt! :)

Kramar

2010-06-14 @ 21:05:38
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0