Lådan

Wöhöw.. vad hände?
Jag satte mig för att rensa ur en låda som jag inte kollat i på väääldigt länge...

Det blev som en resa i tiden och en känslostorm träffade mig.
Massa olika blandade känslor på en och samma gång. Som jag knappt visste att jag kunde känna längre.

I lådan låg nämligen brev, låtar, texter jag skrivit och böcker jag gömt.
Saker man glömt eller har velat glömma och inte tänka på kom som ett knytnävsslag i ansiktet.

Tänk vad mycket historia man har bakom sig.
Och då är jag bara 22 år.
Alla känslor man känt, alla upplevelser, allt man har samlat på sig.
(Sen är jag rätt bra på att samla på mig saker med. Slänger inte gamla brev och sånt som jag kanske borde ha gjort mig av med.)

Efter en stund blev det för mycket känslor och jag övergav lådan och satte mig här.

Usch.. Känsloskit.



Ja men för att berätta något annat spännande i mitt liv så har jag jobbat idag mellan 9.45 till 18.15.
Det var i pincip ingen som ringde in vilket var delvis skönt och delvis uttråkande.

Sen har jag skitont i ryggen! Eller.. nedanför ryggen fast över rumpan.
Har haft det i några dagar. Känner mig som en pensionär när jag går. Skoj!
Hoppas det blir bättre.

I nästa inlägg tänkte jag skriva lite om min midsommar. För det orkar jag inte göra nu. Ska ge mig in i det äckliga känsloträsket igen. Måste det. Alla sakerna ligger på min säng och jag måste rensa bort det annars får jag sova på soffan.. :P

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0