Helger

Förra helgen var Kajsa här. Den helgen var grym :) Har saknat henne så mycket.
Vi var ute på Hugos på lördagen och hon låtsades att hon var från Irland och hette Kate.
Jag låtsades att jag hade varit en utbytesstudent på Irland. Det var så vi blev vänner och nu var hon och hälsade på mig i Sverige.
Det gick förvånansvärt bra att lura folk till det. Haha.
Jag fick lite dåligt samvete men tror ingen blev skadad eller ledsen av vårat "prank" Däremot kan jag tänka mig att de 3 killarna vi hängde med hela kvällen skulle känna sig lite dumma om de visste :P
Bäst att inte säga nåt.

Under loppet av 2 dagar lyckades Kajsa och jag bli frågade om vägen till olika ställen i Nkpg 3 gånger!
Vi måste ju sett väldigt snälla ut.. Eller så såg vi ut som inbitna Norrköpingsbor.
Bra att fråga oss med. Kajsa bor i Örebro och jag har bott här i 2-3 månader.

Kajsa och jag

<3

 

Nu i helgen har det varit Munken in the park.

På fredagen jobbade jag till 20.15 så då fick jag inte se så många band.
Mysigt var det dock. Hängde med Jennie och Anna mest. Vi drog till Hugos och rockade loss sen på kvällen.

På lördagen hade jag mer tid att hänga på munken men jag använde den tiden till att tatuera mig istället :P
Det blev Cherie på benet. Ska lägga in bild sen. Gjorde inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra.
Denna kväll blev det först häng med Jennie, Liza och Lisa på gräset med Moneybrother och Timo Räisänen spelandes i bakgrunden sen blev det Hugos igen.
Stammisar! Haha

Söndagen spenderades ute i Mickes (mammas kille) stuga utanför Mjölby. Precis vid vattnet :)

 

Idag har jag varit ledig. Så idag kom Ella med hennes dotter Millie på besök. Var jättelängesen nu!
Vi sågs väl sist i Februari om jag inte minns fel. Så Millie har växt massa!
Vi pratade en massa och kollade i affärer.

Nu väntar jag på att Jennie ska höra av oss så ska vi ge oss iväg till Netto.

Sitter förresten just nu nyduschad i mitt vidöppna fönster och det har regnat.
Helt fantastiskt känns det :)

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0