Puffi the la ruff

Jag har suttit med bloggfönstret uppe sen jag kom hem och satte på datorn vilket är ca 4 timmar sen.
Har bara inte tagit tag i att skriva ett inlägg. Bra.
Nu är jag megatrött och ska sova. Så det blev ju inget blogginlägg om helgen :(

MEN Det blir det här inlägget där jag bjussar på en härlig bild och lovar att jag ska skriva blogginlägg när jag får tid.. vilket kanske blir pååå.... torsdag.

fluffi

Det här kan vara förklaringen till varför mina vänner ibland kallar mig:

 

Puffi the la ruff

Ronja-ruff

Ruffi

Puffi

.m.m

 

//Ronja

 



Kommentarer
Postat av: Rebeca

Härlig bild! (: Hoppas vi kan börja ses lite oftare när jag flyttar till Linköping.

2010-07-07 @ 14:22:24
URL: http://becaaah.blogg.se/
Postat av: Anders

Ronja-Ruff!? Har du nåt samröre med den ökände Roffe Ruff? YouTube:a det o lyssna in dig, sen vill jag höra en fyllig recension när du är tillbaka på jobbet. :-)

2010-07-19 @ 22:08:51
URL: http://toniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0