Previously on Padonsk

I natt när jag och Karro kom hem från Hugos klockan 4 så sa Karro ett väldigt fint och genomtänkt citat.
"Han kommer smälta som en fågel i ett fågelbad"
Varpå jag började fundera just HUR denna fågel skulle smälta.
Har någon hällt i någon slags frätande syra i fågelbadet?
De bästa citaten och de bästa funderingarna har man tydligen efter en utekväll klockan 4 på natten.



mo o jag
Min lediga tisdag förra veckan spenderades med familjen med sol och bad. :)


familj
Haha Karos tiggar-pose!

kakan
Är man törstig så är man!

godis

Förra veckan var jag lite nere på jobbet och hade ont i huvudet.
Så då gick Andreas och köpte det här i present till mig. Vilken kille!

 

midsommar

På midsommar var jag med mina tjejer utanför Mjölby.
Det var väldigt trevligt och jag har saknat att få hänga med mina flickor!

 

midsommar flickor

Här kan man fråga sig vad vi gör...
Meeen jag vet inte. :P

 

lee

 

Imorgon är jag ledig!
Då ska jag umgås med far och sen imorgon kväll kommer Kajsa! :D  <3

 

Herråråå!

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0