Jobbet följde med hem...

Sitter här och är så himla trött!
Tog med mig lite jobb hem.
I form av att jag ska läsa igenom alla anteckningar vi gjorde under utbildningen för att få påminnelse på det jag glömt och så ska jag renskriva mitt block med ärenden jag måste göra.

Har börjat läsa anteckningarna men känner att jag snart kommer somna. Känns som om man är tillbaka i skolan och tvingar upp ögonen. Fast nu har jag själv valt att plugga på det så det känns inte lika "Shit! jag har ett prov på det här imorgon och jag kan ingenting!"

Imorgon är det fredag. Veckorna går så sjukt snabbt!
Vad händer med tiden?
Kryckan har tjatat hål i huvudet på oss att vi ska ta en öl efter jobbet imorgon eftersom det kommer lön.
Vilket är ett fint initiativ iofs.

Sen på lördag är jag bjuden på fest hos Nina. Blir nog kul :) Alltid roligt att träffa nytt folk!

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0