Ge tillbaka min röst!

Jaha.. efter att ha varit sjuk 4 dagar och faktiskt hade röst igår så tänkte jag att idag kan jag nog jobba.
Kom till jobbet började ta samtal... sen svek rösten.
Men inte nog med att rösten svek, jag fick också rethosta! Nämen så roligt!
Så jag satt och mute:ade kunderna varannan minut för att de skulle slippa ha mig hostandes i örat på dem.
Men hostan blev bara värre och tillslut satt jag och hostade så jag nästan spydde.
Då tyckte mina kollegor att jag skulle gå hem.
Så vid lunch ringde jag och sjukanmälde mig resten av dagen.

Tycker att den som tagit min röst kan ge tillbaka den nu.
Jag kan byta bort min hosta :P

När jag kom hem såg jag att det fanns två lediga timmar i tvättstugan så jag körde två maskiner, vilket verkligen behövdes. Men det blev ju inte torrt så nu hänger det kläder på tork i hela min lägenhet.

Just nu spöregnar det ute. Det får iaf. mig att bara vilja sitta inne och titta på en film.

// Ronja

blomma

Foto taget av Ronja Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0