Bildvägg

Idag när jag kom hem började jag plocka ut alla bilder som jag tycker extra mycket om och sätta upp dem på väggen. Det tog sin lilla tid men jag tänker att hellre ha bilderna på väggen än i en låda.
Räknade lite snabbt på hur många bilder det var och fick det till 97 stycken. Vet inte om det stämmer men ni kan ju få räkna om ni vill ;)
Måste snart skicka in så jag får ut lite nya bilder. Insåg att jag antingen var blond eller hade kort hår på varenda bild så bilderna är minst ett år iaf.
Ha... jag har tagit måånga bilder på ett år.
Kan bli spännande att se hur lång tid projekt "plocka ut bilder jag vill ska bli foton från ett år tillbaka" tar.

Upp och jobba 8.30 imorgon igen då.. med 2 timmars övertid igen. Som idag. Tjoho. Känner verkligen peppen.
(Japp det var ironi för den som inte förstod det)

// Ronja

 

bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0