Viking!

Varmvattnet hade INTE kommit tillbaka imorse.. :(
Så fick tvätta mitt hår över badkaret med ISkallt vatten! Det var verkligen ASkallt!
Det gjorde ont i huvudet och händerna :(
Tur att man är en VIKING!
Jag har hört att det är bra för håret att tvätta det i kallt vatten.
Vore ju iofs. toppen att kunna ta en helkroppsdusch någon gång i framtiden.. :P
Får väl se när det blir... :/

Just nu sitter jag i köket och lyssnar på mina kära sambos (ja.. paret jag bor ihop med)
De låter som om de har varit gifta i 50år.
50 lååånga år....
Man känner sig lite som en inkräktare i deras privata liv.
Plus att jag blev indragen i ett tjaffs om hur man gör sås!
Så jag flydde till mitt rum. Lämnade dem med deras smågnabb i köket.

Börjar jobba klockan 15. Men Niklas har en körning så jag slipper iaf. gå till jobbet :) Skönt!
Imorgon är jag ledig. Då ska jag se film göra middag och bara ta det lugnt.. och njuta av tystnaden :P haha

Men nu blir det sista fix innan jobbet.
//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0