Water

Idag kom varmvattnet tillbaka! :)
Eller alltså inte bara sådär utan det kom 3 grabbar i 20 årsåldern och bytte varmvattenberedare.
Det var lagom kul att de stod där utanför dörren när man såg ut som en nyvaken oduschad tjej i mysbyxor..
vilket jag var...
Ett tag så fanns det inget vatten i kranarna! Det kändes jobbigt. Man är ju så van vid att det ska finnas där!

Pratade ju med grannen igår och han sa att vi fick duscha i hans källare för där hade han som en gäststuga med badrum :) Så jag flydde från killarna och duschade i grannens källare! Skönt med en varm dusch!
Snäll granne!
Han sa att det är så vackert här på sommaren och att det är synd att jag inte får uppleva det.
Sen sa han att om det hade varit här på sommaren hade han tagit med mig ut i sin båt och visat mig skärgården :)

Marit som jag jobbar med är roligt :) När jag sa att jag hade duschat hos grannen så frågade hon:
Frågade du först om du fick duscha hos grannen?
Haha! Nej jag bara gick in och letade rätt på toan :P
Jag gillar Marit.
I förrgår tror jag det var så kom hon på att hon precis ställt in en pizza som det skulle vara nåt mer på.
"KYSS MIG LÅNGSAMT"
Hör jag henne säga och springa till ugnen för att dra ut pizzan. HAHA!
Sen lite senare ringde hennes mobil när hon inte hann svara då sa hon:
KYSS MIG!
Haha jag bara skrattade. Kan ni tänka er en norsk 60 årig kvinna säga det?
Hon bad om ursäkt för sitt språk men det är ju knappast det värsta jag hört.
Tyckte mest att det var roliga uttryck! :)

Nu har jag läst klart Män som hatar kvinnor och har börjat på Flickan som lekte med elden.
Så bra böcker! Jag är ju egentligen ingen bok-person. Fast jag skulle vilja vara det.
Tycker om att läsa men jag ger mig inte tid till det tyvärr :/
Men jag ska läsa alla 3 böckerna. Och jag vill läsa alla 3! De är så bra!
Tror jag iaf. efter att ha läst första :P

Nej nu ska jag nog ta och läsa lite mer i bok 2 :)

// Ronja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0