Shoppingsug, paket och filmdag

Jag har en sån shopping abstinens! Och det blir ju ännu värre när man vet om hur mycket mellandagsrea det har varit och antagligen fortfarande är hemma i Sverige! Buhu!
Måste köpa mig ett par nya byxor. Jag har två par jeans som jag använer som jag inte ens känner mig särskillt snygg i.. Så när jag kommer hem ska jag tvinga med nån vän till Linköping för att gå på byxjakt!
Hoppas inte rean är slut då bara. :(
Tycker verkligen att det är svårt att hitta byxor. Antingen är de för korta för mina långa ben eller så är de för taighta över höfterna. Vilket är konstigt eftersom jag inte har särskilt stora höfter och särskilt stor rumpa :S
Jag vill bara ha nåt jag känner mig snygg i! Och jag har bara 2 par jeans här i Norge. Men jag använer mest ett par. Som är baggy jeans så kan ju inte påstå att mina former kommer fram direkt.

Påtal om kläder så fick jag paketet från mamma och pappa idag! :D
Jättebra! Mat, kläder och 2 födelsedagspresenter :)
En röd BH med svart spets fick jag av mamma och av pappa och Jana fick jag en klocka och ett halsband! :) Inte illa!
Jag fick skjuts ner till stan men skulle gå hem sen med paketet. Och först tyckte jag inte att det kändes så tungt men efter ett tag blev det jättetungt! Och otympligt att bära så jag gick in på en klädaffär och fick en påse som jag kunde bära den i iaf. så det var bra :)
När jag kom hem öppnade jag paketet sen blev det film tittande med Natalie. Mammoth blev det :)
Den var bra tycker jag men jag hade nog för höga förväntningar på den eftersom jag hört att den ska vara megabra.
Iförrgår såg jag en film som heter Revolutionary Road. Den var bra! Den var väldigt stark och skådisarna gjorde ett fantastiskt jobb! Jag blev impad! Man kände verkligen med dem!
Men det är nog ingen film man ser som en rolig lördagsunderhållning med gänget.
Nu tänkte jag och Natta se en till film för vi har inte så mycket annat att göra här i huset :P
Vi ska se Fried Green Tomatoes. :)


// Ronja

Kommentarer
Postat av: sara

Så härlig blogg. Jag hänger på och shoppar med dig ;) flyttar ju till Lkpg på Lördag :) Kram Sara

2010-01-21 @ 19:37:08
URL: http://sarasaga.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har samma byxproblem som du. Fattar inte hur små höfter man ska ha för att kunna komma i vissa brallor.

2010-01-22 @ 09:53:04
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0