Lugnaste dagen

Idag har varit lugnaste dagen på jobbet sen jag kom hit till Norge.
Helt otroligt hur olikt det är mot när det är som stressigast!
Det är som natt och dag.. Nej.. det är som vinter och sommar.
Idag har jag gått och städat sånt man inte hinner städa vanliga dagar. Torka av skåp och sånt.
Men sen självklart så kommer folk sista timmen! Det kom 3 sällskap som skulle äta där.
Så jag hann inte städa allt innan halv iaf. :/
Men det var ju bra att det kom lite folk för omsättningens skull.
Imorgon skulle jag börja 18 men börjar 19 istället eftersom det inte är mycket att göra.
Ska till banken imorgon med. Ska dit och fotas. För här i Norge har man foto på sitt Visa kort.
Det kanske Sverige också har börjat med. Vad vet jag. Bra grej är det ju iaf!

Ska skriva om Nyår snart med. Och lägga ut bilder.

Haha just nu sitter vi alla i vardagsrummet. Jag med en dator, Jocke med en dator och Robert med en dator. Det är bara Alex som inte har en dator. Hon sitter i en fåttölj och äter en macka. :P Stackare.

Jag ska börja se på vampire diaries har jag tänkt :) Har hört att den ska vara rätt bra.
Och har ju inte mycket annat att göra när man är ledig :P
//Ronja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0