Gott och blandat

Har just sett klart på nya Disneyfilmen The princess and the frog! Den var riktigt bra faktiskt och jag uppskattar verkligen att den är tecknad och inte datagjord! :D Hyvää!
Tummen upp på den!

Idag blev det tydligen strömavbrott här hemma när jag och Kajsa var på jobbet.
Elen var tillbaka när vi kom hem men INTE varmvattnet!
KUL! Så nu har jag tvättat ansiktet i iskallt vatten och jag fasar inför imorgon då jag faktiskt behöver duscha! :(
Så jag hoppas verkligen att varmvattnet är tillbaka imorgon!

När jag kollade min mail idag så hade jag fått ett mail från mamma som handlade om en hund som föddes med 2 bakben men bara ett issbildat framben som de amputerade när han var 7 månader.
Först skulle de avliva hunden eftersom ingen trodde att han skulle klara sig med bara 2 bakben.
Men ägaren var envis och hjälpte och tränade hunden, som fick namnet Faith, att gå på bakbenen som en människa!
Ascoolt tycker jag att det är! :)

Men nu är det nog dags to hit the sack!
//Ronja
prinsessa
Nya Disneyfilmen!

hund?
Hunden Faith! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0