Detta har hänt... (bra rubrik)

Nu sitter jag här på mitt rum. Är trött i benen. Har jobbat 9 timmar idag och 10 igår. Mina skor är inte de bästa för mig som redan har problem med fötterna :( Platta och inte alls sköna efter 10h.
Men megabra med många timmar! :)

Idag åkte Natalie, Maria och Jocke till Gjövik.
Det kändes lite tungt när de åkte :( Man har ju vant sig vid att de är här nu. Och så bara är dem borta :(
Bara jag, Kajsa och Nille kvar nu.

Idag på jobbet så sa plötsligt Niklas att han tyckte att jag var rutinerad och hade koll på ALLT!
:D Då blev jag glad :)  Känns roligt att få uppskattning för att jag kan mina saker på jobbet.
För jag är faktiskt duktig om jag får säga det själv :)

Vet ni vad jag upptäckte idag förresten?! Jag skulle köpa mjölk och så fanns det bara HEL mjölk (är nästan helt säker på att det är som röd mjölk i Sverige) och när jag sen satt och kollade på kvittot så upptäckte jag att mjölken kostade 14 norska kr! Vet ni vad det blir i svenska?! 17,43! För en liter mjölk!
Det kändes ju inte alls okej!
Så det blir nog mindre mjölk drickande här. Helt klart!
Hu... jag saknar de svenska priserna!

Imorgon börjar jag klockan 15 och min enda plan för kvällen är att lägga mig på min spikatta och sen sova.
Det är en så dunderbra grej det där! Spikmatta alltså! Jag blir jätteavslappnad! :)
Fast först gör det rätt ont. Men efter ett tag känns det bara vamt och avslappnande.
Så med andra ord inga stora planer för kvällen/natten.
Kajsa och Niklas sover redan och ja.. film är det försent för.
Jag tänkte faktiskt vända tillbaka lite på dygnet tro det eller ej :)

Ja just det.. Imorgon börjar vi med ett tillbud igen! (Erbjudande) En stor valfri pizza med en stor brus (läsk)
för 149kr! Så folk kommer bli som galna. Det blev de iaf. förra gången då i December. Då var det 99kr för en stor pizza. Och det tyckte alla var JÄÄTTEBILLIGT och vissa kom in nästan varje dag. Men som tur är så är tillbudet bara en vecka den här gången. Så vi ska nog klara det fint :)
2 Nya pizzor ska vi börja med imorgon med. Som många nog kommer beställa.

Nej nu är det spikmatte-time och sen sov-time!

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0