Förändring!

Jag är så sugen på att göra en radikal förändring!
Göra nåt med mitt hår. Hårförlängning? Dread igen?
En tatuering har jag velat ha läänge! Vill skriva in mitt mellannamn Cherie som betyder älskling på franska :)
Så det blir nog min första tatuering!
Sen har jag tankar på en till men den ska jag klura på ett tag till innan jag avslöjar vad det kan bli :)
Men Karro har nu lovat mig att vi ska hitta på nåt med mitt hår! :D
//Ronja

långt
När jag hade hårförlängning! :)

dreads
Dreads! Gu vad skönt det var att slippa fixa håret på morgonen.
Synd bara att jag fick sår i hårbotten andra gången jag satte i dem :(

fint?
Åh.. såhär vill man ju se ut.. eller? :S
(bild från google)

katttat
Eller såhär! Haha hur tänker folk?
(bild från google)

oh lyckat
Den här är ju annars väldigt lyckad?
(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0