Lite allt möjligt

Jag har fortfarande ont i min tå! :S Fast ont mer i foten med. Gah! Fattar inte vad det kan vara. Man har ju hört om att folk får inflammation i ben och sånt.. Men tån och "trampdynan"? Ni vet under stortån så har man ju som en trampdyna :P Som kissekatter!
Det har jag inte hört talas om iaf. Kan man få det? Nån som vet?

Idag har jag jobbar mellan 17 och 22.30. Jobbade själv.. Det är så ospännande att jobba själv :(
Sen efter jobbet fick jag gå hem med min onda fot för att den som hade lovat att komma och hämta mig sa att den "inte hade nån lust" att komma och hämta mig. Jag tyckte väl att det vore ju en snäll sak att göra eftersom det tar 10min att åka ner och hämta mig och sen åka hem, medans det tar ca 30min att gå hem när det är såhär halt.
Plus att min fot som sagt gör ont :( Stackars mig!
Påvägen hem höll jag på att bli påkörd med! :O
Jag gick vid sidan av vägen påväg hem (de har ju inte trottoarer på vägen hem till oss.)
Och då moter jag en stor lastbil med en skopa där fram. Inte en traktor liknande sak som man är van vid i Sverige utan en stor lastbil! Som åkte med skopan precis där jag gick! Rakt mot mig!! Hjälp!
Åt ena hållet var det en mur och sen stup ner mot vattnet och åt andra hållet var det en väg...
Men jag såg ju inte om det kom någon bil för den där lastbilen tog ju upp all sikt över vägen.
Men han vägrade stanna så till sist var jag tvungen att slänga mig ut på vägen iaf! :O
Det kom en bil men jag hann precis undan som tur var. Vilken idiot! Han måste ju ha sett mig!
Läskigt var det. Jag tänkte det att "jaha.. är det såhär mitt liv ska sluta? Bara för att en inte hade lust att offra 10min av sin dyrbara tid."

Men nu är jag iaf. hemma i tryggt förvar. Imorgon är jag ledig. Då ska jag laga riktig mat och se film :) Bada med kanske. Och så ska jag hämta paketet från mamma och pappa om jag fått lappen om det! Eller så kanske jag får paketet rätt i brevlådan. Vore ju bra!

Åh sa just god natt till Karro på msn. Nu är jag på bättre humör. Och hon med.
Vi vet hur vi ska liva upp varandra! Men så är det med *BäZzZzTiZzAr*  :P
Herregud.. Hur orkade folk skriva sådär? :S
Och *KjAmIzZaR* och *PöZzZ*
Måste ju tagit en evighet att skriva :S
Själv höll jag inte så med sånt tjaffs. Inte med små och stora bokstäver iaf. men kanske la in en och annan stjärna. Typ: *skrattar*
Så skriver många äldre nuförtiden. Typ i 40-50-årsåldern.
Och hur jag vet det beror nog på att jag råkat sätta mig vid mammas dator när hon haft msn fönster uppe där Kurt-Göran (eller nåt i den stilen)
Skriver:
Vad gör du? *ler*
Är du inte där? :-)
Har du somnat? *ler*

Plus att jag nog själv råkat ut för en och annan 40-50 åring som tror att de kan ragga upp mig med ett "tufft" mail eller gästboksinlägg.
OH! Nu kom jag på att jag sparat nåt kul mail från nån. Ska se om jag hittar det.
Det var inga *ler* eller nåt men lite kul är det allt.

helgon

Hahaha! Tjusig! Av alla ord!
Jag är tjusig. Jo man tackar ja.
Och vad svarar man på ett sånt här mail?

Nu blev det här inlägget lite långt men det får väl väga upp att jag inte skrivit på ett tag. :P
Och jag har kommit på att det kanske var en dum idé att skriva saker jag lär mig varje dag för nu går jag och nojjar lite över att jag inte ska komma på nåt jag lärt mig den dagen :P
Så jag skriver det lite när jag vill. Okej? Bra.

Nu blir det nog sova snart. Fast jag är ganska pigg. Men ledig imorgon som sagt så blir nog en lång-sovar-dag.
Sov gott!
// Ronja




Kommentarer
Postat av: Martin

Tycker tjusig passar riktigt bra ^^

2010-01-20 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0