Min 22-årsdag!

Igår var jag och Alexandra hembjudna till Marit på middag.
Hon bjöd på scampi med sallad och vitlöksbröd till.
JÄTTEGOTT! :D Och så fick jag ju lite födelsedags middag :)

Idag har jag haft min födelsedag :)
Eftersom den spenderades här i Florö utan en massa folk att fira den med och utan pengar så gjorde jag det bästa jag kunde av min situation.
Dagen började med god frukost och efter det blev det en promenad ute i snön.
Efter ca 30min ringde Jocke och bad mig möta upp Kajsa på flygplatsen. Gick dit, mötte upp henne och visade henne vägen hem sen begav jag mig ut igen. Hittade en jättefin plats ute på en udde. Tog en massa kort :)
Men jag vill så gärna ha en systemkamera! Ser hela tiden platser och saker om jag vill fota överallt som jag vet hade blivit så mycket bättre om jag hade haft en bättre kamera!

Efter promenaden kom jag hem och tog ett varmt bad med massa tända värmeljus och ansiktsmask :)
Inte fy skam!
Sen gjorde jag pannkakor och jag och Natalie såg The invetion of lying.
Okej film men inte så mycket mer än så.

Inatt gjorde Alex och jag tårta som hon hade köpt till mig! :) Vi har ju ingen visp här i huset så istället för grädde hade vi vaniljkräm. Jag är inget tårtfan men den var ganska god :)
Alexandra åkte ju vid 6-7 imorse :( Känns tråkigt eftersom det är henne jag umgåts mest med här. Och hon är ju den som jag kunnat umgås mest med. Det var ju bara hon och jag i huset stora delar av December.
Och om ca 2 veckor åker Jocke, Maria och Natalie till Gjövik och då är det bara jag och Kajsa kvar i huset.
Oh mi gosh! :O

Haha just nu sitter jag, Jocke, Maria och Natalie i vardagsrummet med varsinn dator.
De sitter alla 3 och kollar på paradise hotel! På varsinn dator! Tur att de har hörlurar iaf. :P
Jag ser en dator och hör ljudet från en annan (Jocke har inte hörlurar)
Men bilden och ljudet stämmer ju inte riktigt överrens :P
//Ronja

mat!
Middagen hos Marit! ASGOD!

tårta!

Den fina tårtan med ett R på! :)



snö

Vacker snö!

 

gren

Några fina bilder fick jag ändå :)

 

florö

Florö är vackert!

 

florö2

Florö


Kommentarer
Postat av: Alex

Ooooh va va de där för en udde ? varför gick vi inte dit innan ja åkte för ? :(

2010-01-15 @ 00:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0