Uppdatering!

Wow vilken dålig uppdatering det varit här av mig på sistone! Förlåt för det.

I torsdags drog jag till Sthlm och träffade min fina Polen även kallad Tortellini nu mera :)
Vi drog hem till henne och lagade mat och drack lite vin. Fick även träffa hennes kombo Anna.
Sedan drog vi vidare till en hotellpub som jag inte kommer ihåg vad den heter och lyssnade på når Polens pojkväns band spelade. (The durango riot) Bra var de! :) Efter de spelat blev det häng och sedan hem och sova.

Dagen efter begav jag mig in till Sthlm stad med Fredrik, som är Toruns pojkvän, för att ta mig till Gröna lund.
Tyvärr har SL lika dåligt med förbindelser som östgötatrafiken och SJ så jag kom 10-15min för sent! :( Men ringde in och sa att jag kom sent och de förstod :)
Gruppintervjun tog ca 3h och jag var i en grupp med 8 väldigt pratiga personer. Jag är inte den som är tyst men i den gruppen försvann jag nästan! :O Speciellt en tjej pratade som bara den och jag ville ibland be henne att kanske hålla tyst så någon annan fick en syl i vädret.
Efter intervjun så drog jag en runda på stan helt själv :P Vid 7 kom Reine till stan och jag följde med henne till systemet där vi träffade på en galev man som jobbade i kassan där som slängde ölburkar omkring sig för att en kille inte visade leg. "Nej! Nu är jag trött på er! Det blir ingenting!" Sen slängde han ner ölen i korgen men missade visst korgen 3ggr.. TAKE A CHILL PILL!
Efter den roliga upplevelsen drog vi till ett mysigt ställe med massa olika matställen. Kungshallen? Där vi åt god indisk mat :)
På kvällen blev det häng med Torun, Fredrik, Richard och Styrbjörn. Sedan ut i Stockholms natt.

Lördagen var det dags att åka hem till Östergötland. Men innan bussen gick var vi på Mossebacke och åt brunch buffé! ASGOTT! :D Men smakar det så kostar det.
Vi satt där ett gäng och åt och pratade i ca 3h sedan blev det lite snabb shopping på stan och sen Swebus hem.
Eller hem och hem. Jag åkte till Norrköping och träffade mina andra två töntar, Karro och Jennie :)

Vi drog hem till den "smått" stressade Jennie och blev EMO inför kvällens kalajs med emo-tema.
Fast mest emo blev vi på festen där vi spenderade det mesta av festen inne på toaletten med att fixa till oss :P
Sen blev det Hugos för hela slanten! Dit kom också Raimon och hans vän.
Jätterolig kväll blev det! :D

På söndagen skulle jag och Karro bege oss hem men fick vänta på stationen i 2h för att tågen var inställda... Skitskoj.. Men vad gör man?
Väl i Linköping så blev det pizza och sedan sängen.

Idag har jag gått själv på stan i Linköping HELA dagen! Från klockan 10 på morgonen till 21 på kvällen.
De hade världens jätte-REA på Monki! Då blev jag glad eftersom det är min favvo affär!
Det var 75% på ordinarie pris och sedan 50% på REA PRISET! :D
Jag köpte kläder som skulle kostat 1750 kr egentligen. Jag betalade 219 kr...! 
Inte illa pinkat för en trähäst!
Fatta min lycka! Haha!
Nu sitter jag i Karros och Janis vardagsrum och ska snart sova.
Imorgon ska jag kanske träffa min mor :)

Bilder kommer!


// Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0