In tha Boxholm

Nu sitter jag i "mitt" rum hos pappa och Jana i Boxholm. Lånar deras dongel så jag kan använda min dator lite eftersom de inte ens har msn på sin dator! Då känner man sig lite handikappad.

Igår gick jag och la mig 22.30! Försökte läsa lite men det gick inte så somnade nästan direkt. Inte så konstigt kanske eftersom jag bara hade sovit 3 timmar natten innan. Vaknade 9.30 imorse!
Så tidigt har jag inte vaknat på 3 månader! (förutom igår då när jag gick upp kl.6)
Så idag har jag gjort en massa bra grejer. Jag och pappa tog en promenix bort till mitt förråd där jag har alla mina grejer och där letade jag reda på alla mina viktiga papper och tog med lite kläder som jag kände att jag behövde.

Sen blev det promenad tillbaka, prat med min tissepiss (Karro),
mat, dusch, fix med viktiga papper och lite OS tittande.
2 guld har ju Sverige än så länge! :D
Tillomed jag som inte är sportintresserad blir glad i själen när vi vinner guld! haha

Jag tog med ett par jeans från förrådet för att se om jag kom i de nu.
Innan jag flyttade till Norge fick jag nämligen kämpa för att få igen dem och sen satt de astight.
Men nu när jag skulle knäppa dem så var de nästan för stora! :O
Wohoow! Då känns det bra!
Eller inte att de var för stora kanske men att man faktiskt märker att man blivit av med de där sambo kilona!
Jag har ju trots allt gått ner 5kg sen jag flyttade till Norge. Hoppas jag inte går upp dem igen nu bara!

Nej.. nu ska jag sova igen. Blev inte lika tidigt ikväll.
Imorgon ska jag till Mjölby och träffa mor :)
//Ronja

hel väska
Såhär hel var min väska när jag anlände till Boxholm! haha
Ett mirakel att den höll hela resan!

byxor
Wohoo! Kolla! Alltså jag blir lite lycklig av detta faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0