Nu är det inte långt kvar :O

Dagens Kajsa kommentar: Nej vänta! Jag har ananas i örat!

Idag var sista dagen jag jobbar med Marit :( Känns lite ledsamt men samtidigt så visste vi ju att dagen skulle komma. Imorgon är min näst sista dag på jobbet.. Shit.. Känns som om det var igår jag satt och tittade i kalendern och insåg att det var 3 veckor kvar tills jag skulle åka hem.

Fick ett mail från min pappa igår. Såhär såg det ut.

pappa
Tycker det är så roligt att han använder sig av olika färger och massa olika gubbar.
Det måste vara som en liten ny värld för pappa :P

Mina föräldrar har stöttat mig och hjälpt mig massor nu när jag varit i Norge.
Fast inte bara nu. Genom hela livet. De har alltid varit där för mig med stödjande ord, som bollplank och när det verkligen krisar ekonomiskt.
Tack mamma och pappa!
<3

Snart kommer jag hem till Sverige! :)

//Ronja

Kommentarer
Postat av: Ella

Det gillar vi! :)

2010-02-13 @ 08:59:32
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/
Postat av: Martin

Där ser man. Kommer du och hälsar på oss i Karlsamn då? :)

2010-02-13 @ 15:01:41
Postat av: Mamma

Gullunge! Tack, hjärtat! Kramar och pussar till dig!

2010-02-14 @ 14:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0