Hello, did you miss me? I know I' m hard to resist!

Idag har jag jobbat igen. Vilken överraskning. Och imorgon ska jag också jobba igen.. en till överraskning!
Eftersom vi inte kommer ut med bilen från våran uppfart så går vi till och från jobbet hela tiden.
Idag var det jättekallt när vi gick hem :(
Jag börjar få ont i halsen vilket kan betyda en kommande förkylning..
det vill jag inte alls vara med om just nu :(
Inget kul att vara sjuk plus att jag vet att om jag blir sjuk så måste jag jobba ändå för ingen kan hoppa in för mig. Men imorgon ska vi iaf. få bilen. Hoppas vi! Man vet ju aldrig :P

Igår morse klockan 06.35 ringde min mobil och jag hör en man som pratar ett främmande språk i andra änden.
Jag kommer inte ihåg exakt vad som sas eftersom jag halvsov men han babblade på massa och efter ett tag sa jag: Vart skulle du ringa egentligen?! (Varför jag nu ville veta det :P)
Och då tror jag att han svarade: Till min farfar men jag har nog ringt fel.
"Ja det har du nog" sa jag och la på.. Men sen när jag pratade med Kajsa om det så kollade vi upp vilket land han hade ringt ifrån eftersom numret började på +92 och då stod det PAKISTAN! :S
Så antingen pratade denna man från Pakistan bra svenska/norska eller så drömde jag att han sa det han sa :P

Men det här är 4e eller 5e gången som någon ringer fel till mig på mitt norgenummer!
4-5 felringningar på 2 och en halv månad. Inte illa det :P
Och förra gången har jag för mig att det var ett +93 nummer.. som är Afghanistan... :S
Jaja det är ju tur att nån ringer till mig iaf.! haha

Nu funderar jag på att se ett avsnitt av nåt och sen gå och lägga mig eftersom jag inte känner mig helt bra :(
//Ronja

snööiig
Det är ju tur att det inte snöar så mycket när man går till jobbet iaf... eller?

tur
Och det är ju tur att sminket sitter där det ska när man kommer till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0