TJENA

Jaha då var det dags igen...
Jag fattar inte hur jag kan bli sjuk så ofta! :S Och jag blir ju bara halvsjuk med.
Som förra gången, då hostade jag och var hes. Den här gången hostar jag och det kittlar i näsan konstant så jag nyser hela tiden. Det kanske är samma förkylning? Utdragen isf.
Irreterande.

Ska strax till jobbet. Börjar halv 1 idag så det är skönt.
Igår efter jobbet var jag hos Nina med Hanna-li och Elin och kollade film. Skönt. Behövde en lugn kväll efter 2 galna dagar. Men det har varit en sjuktbra helg!
I fredags var jag med Hanna-li, Anders och Stoffe i folkparken. Drack vin och spelade gitarr. Sen avslut på Hugos.. såklart :P
I lördags var jag i Linköping på dagen med Karro, Hanna, Jennie, Anna och en annan Anders än den från fredagen :P
Vi satt på en uteservering. Käkade och drack öl. Sen senare följde jag med Anders till Tom och Jimi eftersom Tom fyllde år i lördags. Karro och Hanna skulle ju "bara" hem och hämta en tröja.
Ca 1,5h senare kom de iaf. tillsammans med resten av folket. Det var riktigt trevligt :)
Tog 22.30 tåget hem till Peking för att träffa Jennie. Vi skulle ha träffat Totte och hans killkompisar innan men eftersom jag missade det tåget jag skulle ta så mötte vi upp dem på Hugos istället.
Var sjukt mycket folk på Hugos denna kväll. Bra folk. :)
Folk man inte träffat på länge, folk man ville träffa och kanske nån man inte ville träffa men det gjorde ju inte så mycket :P
En väldigt bra kväll! Med bra avslut.
Tråkiga var väl bara att jag skulle upp och jobba 9.45... vilket jag inte gjorde för jag försov mig en timme :P

Tack för den här helgen alla som var inblandade!

Nu ska jag gå ner till jobbet.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0