Självplågaren?

Jag tror att jag är seriöst farlig för mig själv :S
I går hade jag feber på dagen. Gick till myrornas runt 16 bara för att jag var så rastlös och blev helt slut på den korta promenaden.
Men ändå så ger jag mig ut på Hugo på kvällen, stannar där tills de stänger vid 3,
fast jag hade tänkt att gå hem tidigare eftersom jag skulle börja jobba 9.45 idag.
Alltså så sov jag 4 timmar natten till idag och har ju knappast blivit bättre av det.
Nu mår jag piss rent ut sagt. Min kropp är helt paj.
Är bjuden bort till styrmansgatan på filmkväll men jag klarar inte av att ta mig dit.
Börjar 9.45 imorgon med.
Men jag vill verkligen göra nåt.
Jag vill till Hugo med tjejerna! Jag vill på filmkväll. Jag vill inte sitta här en lördagkväll själv.
Kanske är dags att lyssna på sin kropp. Som talar ett väldigt tydligt språk.

Bläää.... Anderscch  på jobbet ska få spö på måndag. Säkert han som smittat mig.
Hör du det ÄRTMAJSMOROT! Fast minus ärtor. (Väldigt internt skämt)
Jag vet att du läser min blogg så försök inte slippa undan.

Nähä.. vad ska man göra nu då. Kan ju inte gå och lägga mig nu. Kommer jag ju vakna vid 5 inatt.
Se film. Är sugen på Toy story maraton. :)
Borde kanske äta nåt med.. men maten är mindre spännande när den inte smakar nåt. Så ni vet. :P

// Ronja

Otten
Otten

Jag skickar med de här bilderna från när vi var på Otten.
Skittråkigt ställe men snygga bilder iaf. :P

(Fotografen var väldigt stolt över att han lyckades fånga laserstrålen som går genom mitt huvud.
Jag förstod inte vad grejen var. Den är ju alltid där ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0