Naked sunday

Söndag. En bra dag att ligga naken i sängen med datorn i knät och inte göra så myckt alls.

I fredags fyllde min fina vän Liza år :) Vi firade henne i hennes lilla etta. Det var trevligt men blev nog lite för mycket jobbprat eftersom vi var mycket Telia folk. Sen drog vi till Hugos. Där blev det ganska splittrat men jag hade kul iaf. :P

På lördagen var det meningen att jag skulle på en maskerad/inflyttningsfest i Linköping så jag packade väskan och drog tidigare till Lkpg för att träffa Karro, Hanna och Sandra. Vi drog till Keep it loud och lyssnade på nåt random band som en svarthårig kille sa var "Linköpings stolthet" ...eh ja... haha

Sen drog vi och käkade och drack lite öl på ågatan. Blev ganska sent när vi satt där och Jennie, Tom och Jimi anslöt sig. Nicco och Micke kom en stund med. Det var kul att få träffa henne :)
Oskar Linnros började spela klockan 22 och då hade jag fortfarande inte kommit iväg till Lambohov och inflyttningsfesten. Aj på samvetet!
Alla andra och även jag ville ju se Oskar Linnros med.
Vi gick bort till kungsträdgården och såg ett hav av människor! Vart kom alla ifrån? :S
Först stod vi i mitten i mitten men eftersom både jag och Jennie hade stora väskor så flyttade vi bakåt efter ett tag.
Efter att ca 10 pers hade snubblat på våra väskor som vi hade mellan benen så orkade vi inte stå där heller så vi gick ut ur havet och satte oss på gräset brevid scenen istället.

Efter Oskar Linnros gick vi till Platens och Platå. Det kändes inte alls lika spännande som det gjorde förr i tiden.
Jag och Jennie tog halv 2 tåget hem mot vårat kära Norrköping. Drog en Max och sen efter mycket om och men kom jag iaf. hem.

Jag gick alltså och bar på den där tunga jäkla väskan hela dagen utan att behöva den en enda gång! Toppen!
Haha jaja men jag får kanske starkare axlar.

// Ronja


ja o liza

Jag och födelsedagsbarnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0