Jennie är min pusselbit

Ikväll har Jennie varit här.
Vi såg slutet av "dancer in the dark" (Jag såg början själv), var nere några vändor i tvättstugan, åt morotsmackor, gick till ica och umgicks som bara vi kan :) <3

Innan hon skulle gå hem så berättade hon om en händelse som hade hänt igår som fick mig att skratta så mycket så jag tror att mina grannar blev störda... (stod i trappuppgången)


Hennes syster Anna hade stått och pratat med någon random snubbe.
När Jennie kom fram så hade han berättat att han spelade innebandy, sen hade han vänt sig till Jennie och frågat...

"Spelar du nåt?"

"Svår...."

"Vadå?... Golf?"


Hahahaha Gu jag dör!
Jennie hade inte ens lagt ner energin på att förklara sitt skämt och bara gått därifrån! Haha!  

Jag ville bara dela denna underbara händelse som förgyllde min kväll. :)

Nu ska jag hämta sista tvätten i tvättstugan, bädda nya lakan i sängen och sedan sova.

// Ronja

Kommentarer
Postat av: jennie

du glömde berätta om hur vi tjöt i slutet =P speciellt jag som just bara såg slutet hahaha snacka om stark film. gillar dig. =)

2010-08-23 @ 02:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0