Inbillningsfrisk?

Okej idag gav min kropp upp.
Själva förkylningen var värre i helgen men idag kom febern och mitt huvud kändes som gröt.
Satt på jobbet och hörde knappt vad kunderna sa. Kunde inte koncentrera mig.
När jag var inne på toaletten för att snyta mig så började hela jag skaka :S
Kändes som om jag skulle ramla ihop. Hjärtat slog snabbt och jag började andas konstigt.
Typ hyperventilera..
Gick ut och satte mig på min plats men hela jag skakade så Ulla som sitter snett emot mig kom bort och frågade hur jag mådde. Hon märkte att jag mådde dåligt och sa till mig att gå hem.
Skulle skicka ett mail till schemaläggarna och skriva att jag var sjuk från 17 och framåt men händerna skakade för mycket.. Så till slut gav jag upp.
Liza skickade mailet åt mig och Skalis följde mig hem.

Väl hemma la jag mig i sängen och vilade ett tag. Sen gjorde jag lite mat.
Nu mår jag bättre. Skakar inte längre men känner att jag har feber och huvudvärk.

Vet ni vad det komiska i det hela är?
Att jag får för mig att jag inbillar mig att jag är sjuk.
Haha endel är ju hypokondriker och inbillar sig att de är sjuka.
Jag är tvärtom. Jag är sjuk men inbillar mig att jag är frisk :P haha
Vilket inte heller är så bra eftersom jag inte vet mina gänser. Jag pushar mig själv.
Och det gör att jag aldrig blir frisk. Toppen.

Men okej... jag ska ta det lugnt nu. Ska sätta mig i sängen under täcket och redigera bilder.

Tack för hjälpen Ulla, Liza och Skalis.
Och tack att ni tänker åt mig :P

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0