Ännu en helg i Peking.

Wow.. jag är sådär super på att uppdatera min blogg. :P
Men jag hinner ju bara uppdatera den på söndagarna typ.
Jag älskar söndagar. Då kan man bara ta det lugnt. Sitta hemma, se en film, göra sånt man inte hinner på vardagarna och som man inte vill göra en lördag.
Idag ska jag tvätta, städa lite, redigera bilder och antaglien se film med Hanna-li. 
Känns helt okej.

I helgen har det varit Augustifesten här i stan. Så i fredags gick jag och Jennie på stan, kollade på Kalle Baah, tog en öl/cider i ett öltält och sen drog vi ut på Hugo.

Igår kom inte jag utanför dörren förrns vid 17 vilket kändes lite illa.
Vi kollade på lite dansare i Vasaparken sen gick vi och kollade på marknaden igen.

Vi hade endel planer på schemat den här kvällen.
Förhandsvisning på en bekants film på bion, se fyrverkerierna, gå på fest...
Meeen med våran kassa framförhållning så slutade det med att jag och Karro gick på festen och var där i ca 30min innan vi var tvugna att gå igen för att vi skulle hinna innan 12 eftersom vi hade fribiljetter.
MEN hör och häpna.. Fribiljetterna var inte till Hugo utan till Otten! :O
Och dit hann vi innan 12...
Och där fanns ingen man kände.
Och där kan man stå och titta ner på Hugo.
Och där var första gången sen jag flyttade till Norrköping som jag kände vid ca 1 att nej... nu vill jag gå hem och se en film.
:(
Förlåt Hugo... jag ska aldrig överge dig för Otten någonsin igen.
Herregud.. jag hade SÅ tråkigt. Satt och gäspade hela tiden.
Ja men nu vet man det. Aldrig Otten igen.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0