Lite pics

Jag vet att jag inte lagt upp bilder från Israel än och ja.. de kommer väl när jag får fingrarna ur och allt vad det heter. Men nu tänkte jag lägga upp bilder som jag har tänkt visa på bloggen men inte gjort för att jag är seg.

klockab
Min schnygga klocka som jag köpte förra veckan.
Två dagar efter gick den sönder på exakt samma ställe som mina 2 tidigare klockor gjorde.
Jag borde inte ha klocka? :S

karooo
Jag och Reyans o Lillis hund, Karo :)

bilspegel
Ibland är man lite uttråkad i bilen.

byxor
De här byxorna provade jag när jag kollade igenom mina kläder inför Israel.
Det här är mina äldsta och dyraste byxor.
Jag köpte dem när jag var 14-15 och de kostade 799kr.
Och jag kan fortfarande ha dem! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0