Norrköping nästa!

Idag fick jag äntligen veta att jag kommer börja jobba på Telia kundtjänst vecka 17 i Nkpg!
Det känns jättebra att ha ett jobb och att snart få komma till en ny stad där jag ändå har många vänner och mina bröder! :D
Letar lägenhet för fullt just nu. Har hittat endel som jag ska ringa på imorgon.
Det känns bra det här.
Jag har just nu en relativt utstakad framtid. Och då mår jag bra.
Nu ska jag börja spara till resan till Thailand (och fler länder men har ej bestämt helt vart vi vill.) som jag och Karro vill åka på i höst. Får se om man hinner tjäna ihop så mycket pengar till hösten annars blir det i vår.
Vi vill vara ute i 3-4 månader iaf.

Innan jag börjar spara till resan hade jag tänkt att jag skulle köpa en systemkamera som jag redan sparat ihop pengar till. Funderar på en Canon EOS 500D. Om någon har nåt att invända mot detta köp så säg det nu. Eller för evigt håll käften. För när jag köpt den får ni inte klaga!
(Kajsa jag vet vad du tycker om Canon så du behöver inte skriva att jag ska köpa en Nikon ;P)

Jag är pepp på livet! Ska få jobba med mina tjejer i en ny och större stad. Flytta och ha mig! Wihoo! :D

Nu ska jag strax sova tänkte jag. Ska faktiskt till nya staden Norrköping imorgon :) Mamma ska in och klippa mina bröder. Jag och Natta ska ta en runda på stan och sen skulle jag kanske på en lägenhets visning också :D
Hyvää!

Nu blir det sova och jag funderar på att bjuda er på nån bild som jag hittar i mammas dator.

patrik winge

Se där! Det blev en bild på mig tagen av fotografen Patrik Winge!

//Ronja


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, grattis till jobbet! Det är askalas att bo i Norrköping så hoppas du hittar dig en fin lya!

2010-04-07 @ 21:29:29
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0