KIRA

Har just varit ute och letat efter mammas katt Kira, som varit borta i 4 dygn, i över en timme nu. 
Men hittade ingen Kira :(
Så om någon ser en svart, långhårig honkatt i Mjölby utan halsband
(hon tappade sitt precis innan hon försvann)
SÄG TILL!

kiirakira

Här är hon.



Idag är det som ni säkert vet första April. Jag försökte mig på ett Aprilskämt på facebook där jag skrev att jag skulle till Israel igen om 2 veckor... Typ ingen reagerade.. En kompis hade till och med tryckt på "gilla" knappen. En skrev på min msn och frågade vad jag skulle göra där igen. Mina andra vänner verkade inte ha sett det ens.

Jag är faktiskt väldigt dålig på att luras. Tycker inte om att göra det. Och jag kan inte hålla mig. Folk ser på mig att jag luras direkt. :P Jag blir helt fnissig och hjärtat slår för att jag vet att de antagligen kommer komma på att jag luras med dem. :P
Men EN gång kommer jag ihåg att jag lyckades lura mamma på första April.

Jag sa att pappas dåvarande hankatt, Rasmus, hade visat sig vara en honkatt och att vi fått reda på det genom att Rasmus var gravid och skulle ha kattungar!
Mamma köpte det och var väldigt förvånad att vi inte märkt att det var en hona eftersom vi hade haft honom så länge och tyckte att det var JÄTTEkul att hon nu skulle ha ungar.
Sen sa jag April April.

Fast jag kände mig elak.. Jag tror att det är darför jag inte tycker om att luras. jag känner mig elak som får folk att kanske hoppas nåt och sen kanske de blir besvikna när jag säger April, April.

Relativt snart ska jag åka in till Lkpg och träffa Karro. Sen kommer Jennie dit och vi ska gå ut :)
Kommer bli kul! :)
Saknar mina brewdar.

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0