Kan inte sluta le! :)

Idag fick jag nåt slags lyckorus! :D
Jag gick genom staden och kunde inte sluta le!
Livet känns så sjukt bra!
På söndag flyttar jag till Norrköping och det är VÅR!
Idag har det varit upp mot 20 grader och det pirrar i hela mig! Haha jag blir helt vårtokig!
Känner för att göra ett vårskrik, vilket är okej eftersom jag heter Ronja ;)

Jag ser fram emot en vår och sommar i Norrköping och östergötland. Jag känner att äventyren ligger och väntar. :)
Det ska bli så skönt att ha en egen lägenhet igen och få ha den som jag vill.
Den ligger centralt i en fantastisk stad och jag bara längtar!

Dudidudiiduu! Nu ska jag sova för imorgon ska jag till min blivande hemstad på utbildning.
Jag ska gå upp 5.30 och inte ens det kan göra mig deppig! :D

Grattis till min mor som fyller 55 idag! :)

//Ronja

blommor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0