Jaha.. nu är det då alltså lördag igen.

Snart ska jag iväg på fest.

Igår var jag först på en "fest" här i Mjölby. Den var inte så dragig och folk envisades med att sitta och spela spel i köket där inte alla fick plats! Jag försökte att få dem att dra sig in mot storarummet där alla fick plats men neej då... det gick ju inte.
Efter ett tag ringe Karro och sa: Tjenare pissen! Ska du med ut och dansa i Norrköping?!
Jag var inte sen på att ragga skjuts av mor för att packa ihop lite grejer hemma och sen dra till tåget.
Vi gick ut på Palace i Nkpg där min bror jobbar. Det var inte så dragigt men jag dansade faktiskt som en tok! Jag har träningsvärk idag. Fattar inte hur Karro och Jennie orkar hålla på så som de gör. Jag måste börja träna!

Det kom fram en tjej till mig och "sa" i mitt öra: NI ÄR SÅ TUFFA! JAG BLIR JU BI BARA AV ATT TITTA PÅ ER!
Sen fortsatte hon att berätta för oss hur sexiga vi var under kvällen. Hon blev typ kär i Jennie. När vi möttes utanför efter stängning så ville hon till och med att hennes kompis skulle ta ett kort på henne med oss :P

En gång under kvällen gjorde jag det stora misstaget att gå ut på terassen själv.
Mot mig kom två utländska killar i 40 årsåldern och sa:

Vill du ha cigg?! Vill du ha cigg?!
Eh.. nej...
Röker du inte?!
Nej..
Vill du ha KUK då?! Vill du ha kuk?!
Va?! NEJ!
Men vad vill du dåå?!
Ja, inte stå här med er i alla fall!

Varför råkar jag ut för sånt här?! :S

Karro och Jennie vill förresten att jag ska börja videoblogga :P
För de tycker att jag berättar allt så roligt.
Så för att alla andra som inte känner mig lika bra ska veta hur jag säger saker så ska jag börja videoblogga.
Och ja.. det ska jag väl börja med.. om jag förstår hur man gör :P
Det blir nästa experiment.

Nej nu ska jag dra med mig Tilda och gå på fest.

//Ronja

Kommentarer
Postat av: Martin

Tror helt klart på videoblogg! Do it! :D

2010-04-13 @ 08:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0