Första dagen på resten av mitt liv.

Idag började jag utbildningen i Norrköping. Försov mig givetvis i morse och vaknade 10 min innan jag behövde gå till tåget. Men jag snodde mig på och hann med tåget som gick efter. Spårvagnen segade sig fram och jag kom 5min försent :/ Men jag tror att det var okej.

Dagen har gått bra och jag somnade inte fast jag bara fick 4h sömn och inte sovit mycket i helgen.
Humöret höll jag uppe med. Lite stolt över mig själv :P

Nu håller jag på och gör mat som jag ska ha med till jobbet imorgon. Sen ska jag faktiskt gå och sova.
Klockan 21 är planen. Ska ju upp 5 imorgon bitti. Seriöst. Det är inte mänskliga tider. :(
Börjar klockan 8 men det tar ju tid att gå till stationen, åka tåg och sen ta sig till jobbet från stationen.

Idag när vi skulle presentera oss själva så sa jag att jag sökte lägenhet i Norrköping och att de gärna fick säga till om de visste någon ledig.
När vi sen hade rast så kom en tjej fram till mig och sa att hon bodde i en etta inte långt ifrån som hon skulle flytta ifrån och undrade om jag var intresserad.
Efter utbildningen var jag med henne hem och tittade på den.
Den ligger 5min från jobbet, 34kvm och jättemysig! Vill ha! :D

Ska bara få tag i hyresvärden och försöka kirra så jag får den :)
I så fall flyttar jag dit kanske redan nästa helg! (2 Maj)
Hoppas! Hoppas! Hoppas! :D
Hade varit alla tiders! Finnemang! Fint som snus!

Nu allihoppa. Ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag vet.. jag är lika chockad som er. Kanske mer.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0