Usch...

Idag är ingen toppendag. Jag har varit trött och seg hela dagen. Haft ont i huvudet mesta delen av dagen med :/ Men det blev bättre när jag fick lite mat i mig iaf. så det var ju bra :)
Det blev inte att träffa pappa så mycket idag. Dem skulle ha gäster så idag har jag bara varit hos mamma.
Kollat på Fantasia 2000 och packat ihop mina grejer. Nu blir det nog att sova snart. Ska åka ganska tidigt imorgon.
Fattar inte varför jag varit så trött hela dagen.. :S Har ju sovit bra i natt ändå. Men men ikväll blir det tidigare än 3.30 iaf. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig hemma utan alla katter. Har ju vant mig vid att gosa med Kira i princip varje dag i 3 veckor. Och nu har jag ingen att gosa med på dagarna när jag kommer hem :O Haaw.. Sen när jag har flyttat till lägenhet och har ett fast ställe att bo på så ska jag ha husdjur igen. Det är ju ett ansvar som kan vara bra att vara utan men jag älskar djur så mycket så det är värt det :)
Nej.. nu ska jag kolla om jag behöver packa nåt mer och sen blir det nog sängen.

// Ronja

kira

KIRA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0