Till er som undrar

Jag kanske borde tillägga att vissa saker skär i mitt hjärta just nu. För jag vet att många av mina nära vänner läser detta och antagligen vill veta. Tänker inte skriva här vad det handlar om och egentligen vet jag inte om jag vill eller orkar prata om det heller. Kanske är orättvist mot er vänner att jag skriver detta här och sedan säger att jag inte vill berätta. Men just nu är det så himla mycket som sticker, spricker, drar och skär i mitt hjärta att jag inte orkar handskas med det.
Så låt mig le en stund när jag är med er och få mig att tänka på annat.
Fråga, men fråga inte för mycket eller för ofta.
Hoppas jag inte ber om för mycket. <3

broken


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns när du är redo. OM du vill, eller inte vill, det är upp till dig. men jag finns <3

2009-10-13 @ 18:51:28
URL: http://tildalindeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0