Nostalgitripp

Har suttit och kollat på gamla filmer från när jag var 14,15,16 som jag spelade in med massa kompisar. Så himla roligt att se dem igen! :D Jag och Sara gjorde bla. en otroligt underhållande film om barn i en lekpark och jag och Beckie gjorde en film på engelska. Den var ju fantastisk särskillt med tanke på att vi var så duktiga på engelska... eherm... Som när Becke ska säga att en mask har bitit henne i navel, (nej det är ingen idé att fråga.. jag vet inte varför haha) så blev det: "The warm (inte worm) bit my noddle" (Typ nudel?)
"Den varma bet min nudel"
Haha otroligt roligt har jag haft när jag sett dessa filmer. Tyvärr mycket dötids film med. Som när jag Sara och Raimon spelar kospelet och jag filmar alla olika utmaningar eller vad man ska kalla dem. Kul...?
Sen har jag ju starka funderingar på hur folk, speciellt mina föräldrar, kunde låta mig ha så fult hår när jag var 14?
Mörkrött, långt, helt spikrakt avklippt och mittbena.... jah.. snyggt.. 
Sen var jag ju sjukt smal oxå.. nästan för sjukt. Iallafall i 14 års åldern Sen blev det mer bra smal när jag är 16.
Ja, många fina minnen finns på film :) Och många minnen som kanske man kunde ha sluppit. haha
Jag har några filmer kvar att gå igenom. Skulle vilja redigera dem och ha dem på DVD men har ingen aning om hur man gör. Någon som läser detta som vet?  Berätta isf. :)
Nu ska jag nog sova kanske, fast jag inte alls är sugen på det just nu.
Men jag har hört att det är sånt som ska göras. :P
// Ronja

film

Den här bilden är tagen på tvn från en av filmerna som jag och Sara gjorde.
(Står nog och sjunger till nån spexig låt här :P)
Bättre kvalitet blir det tyvärr inte just nu på bilden.
Här ser ni min förskräckliga frisyr. Tänk vad modig jag är som visar den.
Sara till vänster jag till höger.

04

MEN håret blev bättre! Den här bilden är från när jag var 16.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Haha herre gud, ja det är verkligen en nostalgitripp. Att filmerna finns kvar är ju bara helt sinnes!

Kul att du hitta mig :) Jag bor utanför Hultsfred, funderar på Kalmar till nästa höst och arbeta och bo i spanien över vintern i 3 månader snart.Alltid är det något man hittar på! Det är fint med mig, lite trött och lite små bakis! Lillördag igår ju:)

Hur är det själv? vad gör du? läste nedanför att du kanske ska arbeta i Norge (?)

Ha det så fint! Kram S

2009-10-08 @ 19:19:03
URL: http://sarasaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0