Hemma i Karlshamn igen.

Igår åkte jag hem till Karlshamn. Åkte kl.10.15 på morgonen och kom fram vid 13.30. Olle kom och mötte mig och hjälpte mig hem med grejerna sen gick han tillbaka till jobbet. Jag hade inte ätit nåt sen frukost som jag åt vid ca 8 på morgonen så jag var väldigt hungrig när jag kom hem. Men jag var också väldigt trött så jag la mig i sängen vid 14.30 och vaknade vid 16.30 och då var jag fortfarande jättehungrig :P Så jag åt 2 knäckemackor eftersom jag visste att Olle skulle komma hem runt 5 och att vi skulle laga nåt tillsammans då. När han kom hem gick vi och handlade, lagade mat, åt den och sen mötte vi Roger och gick till BTH (blekinge tekniska högskola) där Olle och Roger fixade med den tavlan de håller på med. Sen gick vi hem och låg och pratade i sängen tills det var sovdags vilket innebar halv 11...
Bättre än 9 iaf. då Olle brukar vilja sova.
Så idag har jag dammsugit lägenheten och ska strax hoppa in i duschen tänkte jag. Ska träffa Anna sen vid ca 3 och dricka te med henne :) Jag hade egentligen behövt komma in i vårat förråd idag men dörren in till källarförråden går inte att öppna och har inte gått att öppna på väldigt länge så idag ringde jag hyresvärden och sa till dem att jag faktiskt behöver komma in i vårat förråd :P
Nu blir det som sagt dusch. Sen mat och sen ska jag vänta på att Anna hör av sig och säger att hon är klar i skolan.
// Ronja

jag

En bild Olle gjort av mig och till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0