Helgen

Jag har fortfarande inte gått och lagt mig och fick lite sug efter att skriva nåt igen så då tänkte jag skriva om helgen :P I fredags var jag med Karro och Jennie i Linköping på Platens. Det var sådär. Känner väl att jag inte har så mkt där att göra. På så sätt att det känns som en enda stor köttmarknad och folk är fulla och jobbiga. Te.x. kom en kille fram till mig och sa att han var kär i mig och frågade om vi var tillsammans. Sen gjorde han något väldigt ouppskattat och jag frågade honom om det var hans brillianta raggningsteknik och fick knuffa bort honom.. SMART KILLE.. Sen så ville Karro och Jennie till Plaza för att det är bättre musik där enligt dem och nej.. det är INTE ett av mina favorit ställen. Hade kanske varit det om ja var 18. Men vi gick dit och dansade järnet i 3-4 låtar med de andra 3 personerna på dansgolvet. Sen tillbaka till Platens där Karro och Jennie mötte 2 av sina jobbarkompisar som dem stod och pratade med. Så nja, är väl inte helt pepp på Linköping nu på ett tag. Eller att gå ut överhuvudtaget. Hur som helst så fick jag ju iaf. vara med 2 av mina favvotjejer. Sen på lördagen var det meningen att jag skulle till Norrköping men eftersom det vankades utgång igen så stannade jag i Mjölby och var på filmkväll hos Patrik med Tilda och Emil.

 

Jag o Karro

Jag och Jennie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0