Halloween?

Idag har jag och Anna tagit en "Komma på någon bra halloweenkostym och sedan hitta den" runda på stan :P
Det gick väl sådär. Vi hittade billigt halloween smink som suger och allmänt fula halloween grejer. Vi kollade runt på second hand affärer, fyndkällaren och andra affärer men vi hittade inget bra. Tog en fika och spånade ideér men nej.. inga snille blixtar.. Jag har varit, katt, ängel, docka och död.. vad jag kommer ihåg alltså. Lättast är ju att vara död.. typ vitsmink, svat runt ögonen och teaterblod. Men så tråkigt... Vill ju vara nåt nytt!
Jag bad om tips på facebook. Tipset jag fick var fisk... ja.. det vill jag ju vara.. eller?
Sen har jag ju packat ner mina kläder nu med så jag har lite mindre kläder att välja mellan, om jag inte ska gräva i säckar. Hmm men jag vet inte. Jag älskar ju att klä ut mig, så nåt måste jag ju vara! Svårt.
Men jag och Anna ska träffas imorgon med och kolla runt lite mer.

// Ronja

halloween

Jag gjorde en fin sammansättning av alla halloweenbilder men vet inte om det syns så bra här.

snyggt

Ja.. en sånhär ska man ju ha på halloween... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0