Hela dagen hos Ella :)

Idag har jag varit hos Ella hela dagen. Fikat och väntat på att bebisen ska komma ut men det gjorde den ju inte :P
Så vi satt och försökte lista ut hur man fixar bloggen tillsammans. Så det är därför min blogg har bytt utseende :) Det går framåt! Men utan Ella hade jag inte klarat det. Hon vågade ta lite mer risker än jag och så har hon större tålamod. haha Kom hem till mamma vid kl.8 kanske och käkade med henne :) Nu sitter jag och kollar på djurpolisen i Phoenix på Animal Planet (Favorit!) och ska snart ge mig in i högen med de inspelade VHS banden igen :) Hittade även mina gamla Scooby Doo filmer :D Älskade Scooby när jag var liten och gör fortfarande :)
Funderar på när jag borde bege mig hemåt till Karlshamn igen men jag är inte alls sugen på det. Vad ska jag göra där? :S Packa kanske iofs. Har endel att göra här i Östergötland med. Kontakta tandläkaren, åka till federal.. igen, fixa filmen till ansökan i USA.m.m Så kanske blir en vecka till, vi får se.


header

Jag och Ella skulle se om vi förstod hur man la in en header, så vi slängde ihop en lite snabbt. Skitsnygg! Haha

 

scooby

SCOOBY! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0