Bravader på stan

Idag begav jag och mamma oss ner på stan och tog en fika och gick i affärer. Jag tog en blåbärscheesecake men blåbärssylten smakade sån där konstgjord cola smak. Som cola isglass.. Så nu vet ni att isglasscola smakar blåbärssylt. Eller tvärtom :P Jag försökte hitta ett enkelt armband inne på 2 olika affärer. Men eftersom jag har så smala handleder så kan jag i princip bara ha barnarmband. Jippi... Jag har 17cm på det armbandet jag har nu och de minsta vuxenarmbanden är på 18cm. Tyvärr var de största barnarmbanden på 16cm... Det är väl inte meningen att jag ska ha några armband :/ Aja det fick bli en svart halsduk på KappAhl iaf. Haha jag är kass.. köper ALLTID halsdukar. Det är väl min grej. Tur att det börjar bli kallt så man kan ha halsduk för jag kan inte ha det på sommaren som vissa andra alltid har, och här syftar jag på min vän Jenny i Kalmar som skulle ha sin palestinasjal även om det var 40grader ute :P Vi var inne på Anniken´s med och jag har fastnat för en parfym jättemycket! Och det är inte vanligt kära vänner. Pinsamt nog så är det Carolina Gynning som har gjort parfymen som heter Go girl (och namnet känns som om det mer skulle passa åldersgruppen 8-12). Men den luktar gott. Rosa är den med.. :( haha jaja hur som helst så kom jag och mamma på att vi nog var väldigt hungriga vid sextiden när det stängde (inte så konstigt eftersom vi inte hade ätit ordentligt på kanske 7timmar.) Så vi bestämde att det skulle bli pasta-tacosgratäng med massa sallad :) Maten var klar vid 20. Bra matvanor? :P
Nu är det snart svenska hollywoodfruar som jag ju tittar på med någon slags hatkärlek. Det är väldigt underhållande iaf. :P Sen senare blir det kanske olika ostar till salta kex med mor. Om vi orkar nåt mer ikväll :P

Parfymen Parfymen jag vill ha :)

Höst

Nu är det höst. Tog den här bilden påväg hem från stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0