Idag är det Torsdag

Idag var tanken att jag och Anna skulle ses på stan och fortsätta kolla efter kostym men jag fick ett mess där det stod att hon inte mådde så bra så det blev inget med det. Men jag har iaf. kommit på vad jag ska vara nu! :D Och vad jag ska vara får ni se när jag har varit det.. hehe. Men en liten miss upptäckte jag idag. Jag trodde att halloweenfesten hos Alexandra och kåren var på samma kväll. Trodde ju att dem hade flyttat kåren til lördagen eftersom det är då man ska klä ut sig men neeej då. Så nu är kåren på fredagen och alex fest på lördagen.. Ska jag klä ut mig till samma båda kvällarna eller måste jag klura ut 2 kostymer?! :(

Idag har jag iaf. sett delikatessen. Den var bra tycker jag :) Snyggt foto och roligt vrickad.
Sen var jag nere och handlade på Ica och hämtade ett paket. Det var en jacka som jag vunnit på tradera.
Den var snygg och satt bra men tyvärr var den kort i ärmarna :/
Det är lite konstigt för den är i storlek M så jag funderar på om den jag köpte jackan av har lagt upp ärmarna.
Snart hoppas jag att jag får mina tröjor från threadless!!! Simon sa att saker man köpt från utlandet kan fastna i tullen. Hoppas inte! Vill ha dem nu nu! Ska visa dem här sen när dem kommer. Helt underbara.

När Olle kom hem åt vi och tänkte att vi skulle se Fear and loathing in las vegas men av någon anledning så funkar inte ljudet på min dator! Det funkar när man lyssnar på låtar och kollar grejer på youtube men inte när man ska se filmer :S Jobbigt! Så vi skulle kolla på hans dator men där funkade inte texten?! Gah! Och för er som sett den så känner ni kanske till att Johnny Depp (Detta är förövrigt den första film som jag har sett där han inte är snygg!) går runt med en cigarett i munnen och pratar med den i munnen under nästan hela filmen. Så man hörde knappt vad som sas.. :/ Så efter halva filmen gav vi upp fast mest för att Olle var så himla trött.

Idag har jag pratat med min blivande chef från Norge med! Så himla skönt att få svar på massa frågor!
Nu känns allt mycket bättre! Fick också reda på att det tydligen inte alls är så kallt som jag hade trott att det skulle vara så den vinterjackan jag köpt kanske blir lite overkill.. men det gör nog inte så mycket.

Imorgon ska jag sätta ihop min halloweenkostym, packa, träffa Anna och sen blir det kanske kåren på kvällen då.

// Ronja

jag o magnus

Slänger med en bild på mig och min gamla lärare Magnus från i julas. Nästan ett år sen! :O

Visst är jag underbart söt! :P

Jag satt och kollade på gamla bilder från tiden i Bräkne-Hoby och kom på hur mycket jag saknar Magnus! :(

Han är en fantastisk lärare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0