Nu är det slut på veckan. Det är dags för Fredagsmyyyyyyyyyysss!

Igår var jag med Olle och Roger när dem gjorde sin tavla igen och så sprejade jag en tavla själv faktiskt! :D

Idag var tanken att jag skulle på filmkväll. Men eftersom jag inte kommer få träffa Olle på typ hela helgen så bestämde jag att jag ville överraska honom med god middag och film när han kom hem från träningen vid 19. Så jag gjorde potatis, palsternacka, morötter och lax i ugn med sallad till.
Sen hade jag köpt vitlöksbaguetter som vi heeelt glömde bort i ugnen så dem blev svarta :P
Till efterrätt hade jag köpt gräddglass med smak av päron och mjölkchoklad! :)
Både jag och Olle klädde upp oss lite (Olle hade tillomed skjorta och slips :P)
Sen åt vi middag och sen blev det film.
Hade hyrt Franklyn som var sådär tyckte jag. Inte dålig men inte heller kanonbra.

Nu ligger Olle och sover för han ska upp ca 5.30 imorgon.
Men det ska inte jaag! Men jag tänkte gå och lägga mig snart :)

// Ronja

Torsdagens bilder

tavlan

Olles och Rogers fantastiska tavla :P

 

spraya

olle o tavla

 


Fredagens bilder

 

mys

Massa tända ljus :)

god mat!

God maaat! Jag är allt duktig och snäll ibland :)

klad

En nyduschad, fräsch och uppklädd Olle som var glad över att få god mat när han kom hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0