Avocado = Tummen upp!

Igår gick Olle o la sig relativt sent för att vara han. Trodde att han skulle däcka när han kom hem från träningen vid 8 men han var uppe till 23 iaf. :P Olle var alltså på sin första träning med Simon och Liselott igår. Vet inte exakt vad sporterna heter men det är sånna där livsfarliga grejer där man får rivmärken, blåmärken, knogmärken och blod rinnandes lite här o var. Kunde inte låta bli att fnissa igår när han kom hem helt mörbultad efter ett 3 timmars pass.. Det är ju han som gett sig in i det så..
Hur som helst så gick jag också och la mig då.. men efter en timmes sömnlöshet och tusen hjärnsoöken så gick jag upp igen och satte mig vid datorn. Satt där till 3. Gick och la mig men kunde ändå inte somna... gah. Men jag tror jag somnade vid 3.30 4.00... Blir väl likadant ikväll eftersom jag gick upp så sent.

Jag har kommit på en favorit till frukost! Mackor med avocado och örtsalt på! Jag har aldrig riktigt bestämt mig om jag tycker om avocado eller inte.. men på macka med örtsalt var det otroligt gott! :)

Idag skulle jag egentligen ha tagit upp kartonger så att jag hade kunnat börja packa. Men jag hittade inte min förråds nyckel så Olle får öppna sen. Jag och mamma pratade om hur många gånger jag har flyttat och det är nog ovanligt många för att vara 21år. 9 gånger har jag flyttat så detta är min 10e gång! Så jag börjar vänja mig :P
Men det jobbiga nu är väl att veta vad man behöver ha med till Norge :S Men det ska nog fixa sig.

Imorgon blir det nog filmkväll med Anna och kanske några fler. Och på lördag blir det Lund och jag ska få se Olle brottas..... Maha! ....Erhm.... Jag hejjar på honom.

// Ronja

frukost

Mmmm! Avocadomackor med örtsalt och te! (Och fiskleverolja kapslar :P )


fanny

Annas katt Fanny med en god och en ond sida :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0