Ella har fått en liten flicka! :D


Bebis Bebis Bebis Bebis Bebis Bebis Bebis Bebis

Det var ungefär det jag sa när jag fick ett sms från Ella idag där det stod att hon hade fött en liten flicka på:
3630g och 52cm. :D
Anna måste trott att jag var en aning fel i huvudet innan jag berättade vad som hade hänt :P
Jag blev så himla glad! Även om jag visste att hon skulle komma när som helst så blev jag på nåt sätt förvånad att hon faktiskt hade kommit ut! haha
Min äldsta och bästa vän har blivit mamma. Shit... Jag fick en bild på den lille skickad till mobilen :) Har inte lagt in den på datorn plus att jag tycker att Ella ska vara den första att lägga upp bilder på sin bebis :)
Jag skickade ett mess till Ella och sa att jag inte vågade ringa eftersom jag antog att hon var trött, men bad henne ringa när hon orkade. Jag vill höra detaljer :P Är så himla nyfiken. Hur började allt? Hur lång tid tog det? Hur ont gjorde det? Vilken tid är hon född? Hur mår Ella? Hur känns det i kroppen? Etc. etc. :P
Hon svarade att hon gärna ville prata och att vi skulle höras imorgon :) Så det ser jag fram emot!

ella o jag

Älskar den här bilden på Ella och mig. 15 är vi här.

15

Här är vi också 15 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0