Sista helgen i Östergötland för denna gången.

Helgen

Fredag: Denna dag var jag hos Tilda. Vi åkte till City gross och handlade och på kvällen kollade Tilda, Emil, Oskar och jag på Idol och käkade pizza (fast jag åt en sallad) Det var trevligt :) När det sedan var dags att ta sig hem så skulle Emil och Tilda skjutsa mig men när vi kom ut till där bilen skulle stå så var bilen borta... som tur var så var den inte snodd utan det var Emils föräldrar som hade kommit och hämtat den.

Lördag: Först var jag och mamma nere på stan för att sedan bege oss till Ella och ge henne, eller mer hennes bebis, presenter. Jag gav en nalle och en kanin som satt i en morot :) Mamma gav bebislakan med rosenknoppar på. Ella bjöd på fika och vi satt och pratade om allt möjligt. Men sen kom bebis böckerna fram :/ Det fanns så äckliga bilder att jag funderade på att aldrig föda barn! Men för livet.. :/ Kände mig väldigt peppande och stödjande när jag satt och sa: iiuuh! Kolla moderkakan! Aaaaj! Kolla däär!
Haha.. Förlåt Ella :P
Sen åkte jag och mamma hem och gjorde rotfruktsgratäng med vegetariska schnitzlar och sallad :)
Vid 22.06 åkte jag med Karro till Linköping. På tåget mötte jag Kristoffer, Remo och Linus som oxå skulle ut i Lkpg och Anna (Jennies syster) som skulle jobba i garderoben på Platå.
Väl framme mötte vi Jennie och sen gick vi till platens. (innan 23 är det gratis så det var lite bråttom) Det var riktigt mycket folk redan då faktiskt. Ovanligt så tidigt på kvällen. När man fick lämna platens och få stämpel så gick vi ut och mötte Nicole! :D Inte sett henne på hur många månader som helst! (Hon har just kommit hem från Grekland, tror jag det är, där hon bott i sen mars tror jag. :P ) Vi gick till 55an och pratade med henne en stund. Tyvärr skulle hon åka hem med halv 1 tåget :/ Sen blev det platens igen med mycket dans med Jennie och många välkända ansikten som man kunde prata och umgås med. Riktigt rolig och bra kväll! :D
Kom hem med 2 tåget och somnade vid 3.30. :P

Idag, söndag, ska jag träffa pappa hoppas jag och kanske fixa med mina piercingar. Imorgon åker jag hem till Karlshamn för nu är biljetten beställd och betald!

// Ronja

säng

Nallarna och lakanen som Ella fick :)

käk

God lördagsmat :)

fina

De här snygga tjejerna var jag ute med bla. (haha söt Jennie :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0